مدیریت ثبتنام کاربران چگونه است؟
زمانی که گزینههایی مانند «تأیید آدرس ایمیل» (Email Address Verification) (موجود در مسیر پنل مدیریت ← تنظیمات ← عمومی ← ایمیل) یا «فعالسازی تأیید تلفن» (Enable Phone Verification) (در مسیر پنل مدیریت ← تنظیمات ← عمومی ← پیامک) فعال باشند، کاربران باید به ترتیب آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را تأیید کنند. کاربران تا زمانی که فرآیند تأیید را تکمیل نکنند، نمیتوانند وارد سیستم شوند.
- اگر فقط گزینه «تأیید آدرس ایمیل» فعال باشد، کاربر پس از تأیید آدرس ایمیل خود قادر به ورود به وبسایت خواهد بود.
- اگر فقط گزینه «فعالسازی تأیید تلفن» فعال باشد، کاربر پس از تأیید شماره تلفن خود از طریق کد پیامکی، قادر به ورود به وبسایت خواهد بود.
- اگر هر دو گزینه فعال باشند، کاربر برای اینکه بتواند وارد وبسایت شود، باید هم آدرس ایمیل و هم شماره تلفن خود را تأیید کند.
- اگر هیچکدام از این دو گزینه فعال نباشند، کاربر پس از ثبتنام به طور خودکار وارد سیستم شده و میتواند بدون هیچگونه تأییدی به وبسایت وارد شود.